April 26, 2024, 02:05:00 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome to Talk.ws - The Official Forum for all GDI members!

If you are a new member please make sure to read the "Forum Rules, Forum Tutorials, and GDI FAQs" section.

Please avoid posting any questions which may require us to discuss detailed information regarding your GDI account. Such questions should be submitted to support@wsdomains.ws.

GDI has a strict Anti-SPAM policy. Please do NOT send unsolicited messages via Private Message.
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dette er hendene på daglig support på ditt språk  (Read 2486 times)
WilliamAmis
Hero Member
*****
Posts: 1016


It's only about, what you determined as success!


View Profile WWW
« on: August 16, 2013, 11:34:36 AM »

Hei, og velkommen til GDI,

Jeg ønsker å være den første til å tilby hjelp med hvilke områder du trenger å vite i løpet av GDI først. Deretter vil du også bli vist hvordan du bruker GDI for hva det ble skapt om. Du kan fortsette å være glade som du burde. Likevel, når du roe ned fra alle skudd og glitter deretter tilbake hit og ta en stor treg titt på hva jeg vil hjelpe deg med før du tar kontakt med din sponsor eller noen i din upline.

Det er første skritt på dag én er å kontakte din sponsor for en på en diskusjon. De bør være i stand til å vise deg hva GDI er og hvordan du bruker det basert på din virksomhet. Fikk det, er GDI bare en del av en stiftelse som du vil etablere en virkelig solid foundtion først. Da vil du bli vist hvordan å skape en virkelig unik bedrift på egen hånd.

La meg gi deg et eksempel på dette. Min virksomhet har eksistert siden tidlig på 70-tallet Amis Interaktive Communities. Jeg er spesialist i virksomhet støttetjenester uansett hvor liten eller stor. Alt uten kostnad for min levetid støttetjenester. Dette er aldri nevnt av ethvert selskap som ikke er en non-profit Corp

Vel, jeg gi støttetjenester for bedrifter, individuelle bedriftseiere og noen etablering som skal yte tjenester til våre lokalsamfunn over hele verden. Uansett hvor du befinner vi har støtte på alle områder du vil ha en utfordring med. Fra å starte en bedrift å holde den i live.

Det er min virksomhet i over 30 år og vil forbli. Nå er GDI og vil alltid være min ett stopp sted som er en stor del av et solid fundament som min virksomhet og 100s av andre teller på av ulike grunner.

Når du får med din sponsor eller upline start fra begynnelsen av hva deres virksomhet er. De fleste mennesker er forvirret med å si jeg har en bedrift, jeg salg Avon, eller osv. .. eller er jeg en affiliate markedsfører. Disse er ikke bedriftseiere og det er problme med vår bransje. De er alle salg stillinger og ingenting annet men de betale et firma for å få æren av å fortsette å bruke penger de ikke har en sjanse til å ha folk gjør det samme. Aldri vil det bli folk å tjene penger på å bare gjøre det. De som har gjort det med de selskapene der med dem på beginings når ingen andre var rundt og de bygger et imperium av selgere av produktet fra et selskap niether av dere eier. De er ingen CEOs eller alt det der. De er bare selgere som fikk i på den tiden før alle andre gjorde. Rett tid likevel bare selgere.

Nå, hvis du ønsker å etablere en virkelig bedrift online eller offline. Du vil og alltid vil trenge et grunnlag før du ser noen penger eller vekst. Det er bare hvordan bedrifter er etablert. GDI er det eneste stedet du kan opprette en stiftelse og etablere en virkelig bedrift. Men ikke si at GDI er en bedrift bare får vite hva GDI er og hvordan du bruker det på riktig måte første gang.

Jeg vil alltid være rundt og så vil min Globalt familie / Partners som du kan fortelle hvem vi er ved å se på våre profiler og se det er komplett i signaturen området kan du kontakte meg eller dem en på en først etter at du har unnlatt å gjøre kontakt med din sponsor eller upline.

Vi ser frem til å gi informasjon til høyre her som vil hjelpe deg å få dette riktig. Ta deg tid og få seriøse hvis du vil ha en reell virksomhet eller bare opptre som resten være en selger som betaler for å salg andres eiendom?
Logged

"Semper Fidelis - Always Faithful"

"All Is Well" Together We Will Make It!
William E. Amis,Jr.III
(888) 888-9802 ext. 75152
24hr request for support http://www.vcita.com/william.amis?
(Hands On Trainning)
williamamis@amisinteractivecommunities.ws
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Copyright © 2024 by Global Domains International, Inc. · All Rights Reserved
701 Palomar Airport Road #300 · Carlsbad, CA 92011 · 760-602-3000