April 24, 2024, 07:46:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome to Talk.ws - The Official Forum for all GDI members!

If you are a new member please make sure to read the "Forum Rules, Forum Tutorials, and GDI FAQs" section.

Please avoid posting any questions which may require us to discuss detailed information regarding your GDI account. Such questions should be submitted to support@wsdomains.ws.

GDI has a strict Anti-SPAM policy. Please do NOT send unsolicited messages via Private Message.
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dit is die hande op ondersteuning in jou lanaguage!  (Read 2493 times)
WilliamAmis
Hero Member
*****
Posts: 1016


It's only about, what you determined as success!


View Profile WWW
« on: August 16, 2013, 11:25:19 AM »

Hallo, en welkom by GDI,

Ek wil die eerste wees om hulp aan te bied met watter gebiede wat jy nodig het om te weet binne GDI eerste. Dan sal julle ook gewys word hoe om GDI te gebruik vir wat dit is oor geskep. Jy kan voortgaan om opgewonde te wees as jy moet. Tog, wanneer jy kalmeer van al die hype en glitter dan hier terug en neem 'n groot stadige kyk na wat ek jou sal help met totdat jy kontak met jou borg of iemand in jou upline.

Dit is die eerste stap op dag een is jou borg te kontak vir 'n een op een praat. Hulle moet in staat wees om jou te wys wat GDI is en hoe om dit te gebruik wat gebaseer is op jou besigheid. Het dat GDI is net 'n deel van 'n fondament wat jy sal 'n ware vaste foundtion eerste stel. Dan sal jy gewys word hoe om 'n ware unieke besigheid van jou eie te skep.

Kom ek gee jou 'n voorbeeld hiervan. My besigheid het al sedert die vroeë 70s Amis Interaktiewe Gemeenskappe. Ek spesialiseer in besigheid ondersteuningsdienste maak nie saak hoe klein of groot. Alles sonder 'n koste vir my leeftyd ondersteuningsdienste. Dit word nooit genoem deur 'n maatskappy wat nie 'n nie-winsgewende Corporation

Wel, ek ondersteuning bied dienste vir besighede, individuele sake-eienaars en enige instelling wat dienste te lewer aan ons gemeenskappe wêreldwyd. Maak nie saak waar jy is ons ondersteuning in elke gebied sal jy 'n uitdaging met. Van die begin van 'n besigheid te hou dit lewend.

Dit is my besigheid vir meer as 30 jaar en sal bly. Nou, GDI is en sal altyd my een-stop plek wat 'n groot deel van 'n stewige fondament wat my besigheid en 100'e van ander tel op vir verskeie redes wees.

Wanneer jy met jou borg of upline begin van die begin van wat hulle besigheid is. Die meeste mense is verward met gesê ek het 'n besigheid, ek verkoop Avon, of ens .. of ek 'n vennoot bemarker. Hierdie is nie sake-eienaars en dit is die problme met ons bedryf. Dit is al verkope posisies en niks anders nie maar hulle betaal 'n maatskappy om die eer van voortgaan besteding van geld hulle het nie vir 'n kans om mense dieselfde doen te hê nie. Nooit mense sal daar wees om geld te maak van net om dit te doen. Die mense wat dit gemaak het met die maatskappye waar saam met hulle by die beginings wanneer niemand anders om was, en hulle bou 'n ryk van verkope mense van die produk van 'n maatskappy niether van jou eie. Hulle is nie CEO of al daardie dinge. Hulle is net sales mense wat het in die tyd voor almal anders gedoen het nie. Die regte tyd nog steeds net sales mense.

Nou, as jy wil 'n werklike besigheid aanlyn of aflyn te vestig. Jy sal altyd en sal 'n basis nodig het voordat jy enige geld of groei. Dit is net hoe besighede gevestig word. GDI is die enigste plek waar jy kan 'n grondslag te skep en 'n werklike besigheid. Tog, sê nie dat GDI is 'n besigheid net om te weet wat GDI is en hoe dit op die regte manier om die eerste keer te gebruik.

Ek sal altyd rond te wees en so sal my Global familie / Vennote wat jy kan vertel wie ons is deur te kyk na ons profiele en sien dit is binne die handtekening gebied wat jy kan my kontak of hulle een vir een net nadat jy versuim het om te maak kontak met jou borg of upline.

Ons sien uit daarna om in die verskaffing van inligting hier wat jou sal help jy dit reg. Neem jou tyd en kry ernstig is oor as jy wil 'n werklike besigheid of net optree soos die res is 'n verkope persoon wat die moeite werd om te koop ander mense se eiendom?
Logged

"Semper Fidelis - Always Faithful"

"All Is Well" Together We Will Make It!
William E. Amis,Jr.III
(888) 888-9802 ext. 75152
24hr request for support http://www.vcita.com/william.amis?
(Hands On Trainning)
williamamis@amisinteractivecommunities.ws
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Copyright © 2024 by Global Domains International, Inc. · All Rights Reserved
701 Palomar Airport Road #300 · Carlsbad, CA 92011 · 760-602-3000