May 01, 2024, 05:59:03 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome to Talk.ws - The Official Forum for all GDI members!

If you are a new member please make sure to read the "Forum Rules, Forum Tutorials, and GDI FAQs" section.

Please avoid posting any questions which may require us to discuss detailed information regarding your GDI account. Such questions should be submitted to support@wsdomains.ws.

GDI has a strict Anti-SPAM policy. Please do NOT send unsolicited messages via Private Message.
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
Author Topic: Scandinavian Members...  (Read 34114 times)
JohanAndersson
Newbie
*
Posts: 1


View Profile WWW
« Reply #15 on: March 08, 2007, 03:14:19 PM »

Tjoo där alla skandinaver! Johan från Borlänge här. Vore kul att ha någon att prata med om GDI mm. Så lägg gärna till mig på msn

« Last Edit: March 08, 2007, 03:15:15 PM by ChipSnyder » Logged
BiancaH
Newbie
*
Posts: 2


View Profile
« Reply #16 on: June 07, 2007, 04:33:23 PM »

Hi,

I'm from Sweden (well I live there but am Dutch) and signed up for the free trial today. I think I have to read a lot here on the forum till I understand what I have to do. Have now idee where to start. But.................I'm willing to learn so I will take my time. Hope to find out before my trial days stops and that I can start to earn money, because that I will need if I want to go on with this.

Hope that everyone can give me some tips how and where to start.

Good luck for everyone.

Bianca,

Ps. it's really nice to meet people all over the world on this forum. Great place to be.
Logged
Allan Jensen
Newbie
*
Posts: 4



View Profile WWW
« Reply #17 on: June 08, 2007, 05:57:42 PM »


Hi all.

I am from Denmark, but living in Norway, been a GDI affilliate for two months now.
Logged
Jansson M
Newbie
*
Posts: 2


Yep it's me


View Profile WWW
« Reply #18 on: July 22, 2007, 05:57:35 AM »

hello from sweden are there any others from sweden here Cool
Logged
StefanSodergren
Newbie
*
Posts: 2


View Profile
« Reply #19 on: August 10, 2007, 03:08:59 PM »

Tjenna från Gotland!

Undrar bara en sak .
Om jag skulle köpa upp mig på t.ex hennesandmauritz.ws eller nått liknande stort företags domännamn, kan dom bara ta ifrån mig det namnet eftersom det är ett trademark eller måste dom köpa domännamnet av mig? Huh

tack på förhand//Stefan
Logged
MimmoFischetti
Newbie
*
Posts: 1


Euroman


View Profile WWW
« Reply #20 on: August 14, 2007, 03:20:34 AM »

Morning,Just stopping by to say hi.. Well this is the Scan part of the forum... Så då kan vi väl lika bra skriva på Svenska eller.  Grin
Jag bor i Danmark sen 93 och har varit en del av GDI ett par år  nu - men inte jobbat med det. Det var produkten jag jobbade med för andra projekt. Men nu har kan tänkt mig att börja bygga dett.

Har inte sett något så bra och enkelt någonstans då detta är något alla kan göra om dom förstår vad det är. Och det är ju billigt.

Ses, om ni har någon feedback så skriv gärna

Mimmo   Cool
Logged
Carol T
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #21 on: August 26, 2007, 02:45:21 PM »

Hi.....I'm a new member who knows absolutely nothing. I would appreciate any and all the help I can get. I am a Norwegian by heritage and married a Finn! We live in Aberdeen, Washington and was introduced to GDI by Rod Larrivee from Canada who was passing through the area.  I am expecting to learn a lot, work hard and get great results.  Carol Tuhkanen
Logged
Helder Neto
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #22 on: September 10, 2007, 03:14:42 AM »

Hi

I recently joined GDI.

I live in Lausanne in Switzerland and I'm very exited about this great business.

Est-ce que quelqu'un parle français par ici ?

  Grin
Logged
M Khan
Jr. Member
**
Posts: 94


View Profile WWW
« Reply #23 on: September 10, 2007, 09:38:30 AM »

Hello Friend,
You are most welcome to GDI family and I very sure that you will enjoy it .
Just keep an eye on this forum and follow instructions from your upline.
Thanks
M Khan
Logged

We should help to each other for our own success
Allan Jensen
Newbie
*
Posts: 4



View Profile WWW
« Reply #24 on: September 17, 2007, 03:18:12 AM »

Morning,Just stopping by to say hi.. Well this is the Scan part of the forum... Så då kan vi väl lika bra skriva på Svenska eller.  Grin
Jag bor i Danmark sen 93 och har varit en del av GDI ett par år  nu - men inte jobbat med det. Det var produkten jag jobbade med för andra projekt. Men nu har kan tänkt mig att börja bygga dett.

Har inte sett något så bra och enkelt någonstans då detta är något alla kan göra om dom förstår vad det är. Och det är ju billigt.

Ses, om ni har någon feedback så skriv gärna

Mimmo   Cool

Så sandt så sandt. Det er ikke prisen som bekymrer her. Uanset om man aldrig klarede og sælge programmet videre vil det ikke være en udgift som 95% af befolkningen vill lade sig skræmme af.

Produktet er vel nærmest underpriset synes jeg. Timingen er også i orden hvis man satser på at bygge et stort netværk.

Er der nogen som ved hvor mange GDI medlemmer der findes?.

Greetings

Allan Jensen.
Logged
RametsteinerJ
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #25 on: September 19, 2007, 03:33:38 AM »

Yes here is one

 Wink
Logged
Peter Roswall
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #26 on: November 15, 2007, 06:22:07 PM »

Hejsan!

Efter dryga 5 år av MLM, fortfarande aktiv och delvis igång, så började jag för ett antal år sedan att "utbilda" mig, via ett antal nyhetsbrev och communities, för att se vad affärer på Internet är för någonting. Helt ärligt så har jag signat för en del, hoppat av, testat någonting annat osv..

För en tid sedan bestämde jag mig för att fokusera på ett svenskt, dvs svensktalande, koncept och ett engelskt. Det blev GDI. Här är jag helt nystartad och vad gäller det svenska så har jag mycket kvar innan jag är igång. Det är nämligen just det som tidigare hindrat mig, dvs att se helheten, klara alla upplägg, kopplingar, länkningar etc, m.m. Där verkar GDI helt kanon!

Nu söker jag kontakt med någon som har tid att tipsa om hur ni gjorde för att få en bra start med GDI! Vart hittar man bra trafik då man under 5 års tid bränt ut alla sina varma kontakter!? Jag har idag signat upp mig för att få ut en ad till PayPayl användare. Vad finns det mer?

Jag vill gärna se någon $ på kontot innan man investerar ytterligare.

Vore kanonkul om någon i Sverige, eller Skandinavien, kunde skriva ett inlägg på detta!

Hälsningar från Peter Roswall, Sveriges sydostkust
Logged
Daniel A1
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #27 on: January 15, 2008, 03:26:43 AM »

Hallå på er evryhopa!
Jag är nybörjare här o jag vet inte så mycket om hur allt går till...
Så är det nån som har några tips så......dela gärna med er...

Ha det bra!!!!
Logged
Arve Thornes
Newbie
*
Posts: 2


View Profile WWW
« Reply #28 on: January 31, 2008, 07:50:44 PM »

Hei alla vikingar.
Mitt namn är Arve är en norsk kille i mine bästa år(lol) som är bosatt i Stockholm.
Väl va ska jag säga forutom att jag har strulat rundt lite på nätet och en sak
är klar som dagen=MYCKET SKIT FINNS DET.
För ni som har hållt på en del så känns det väl igen,eller hur.
Har faktiskt ett par gratisgrejer som fungerar för er som er intresserat
i mera trafik och opt-in listar.
Läsar på va gällar ceo och denna jungel som kalles ppc och givetvis där
Google är störst men ett lite tips till er alla.
Köp INTE Google ad-words,varför jo helt enkelt för det är för dyrt.
Rena rama RÅNET om du frågar mig.
Istället för att betala mellan 8-15 kr pr.klick så går det at köpa samma
ad-words för en brökdel av det priset.
Google gillar inte dette forstås men varför ge dom stålar,vi får inte så
mycket som ett tack engäng nei deras policy är plocka kunden på stålar
och sedan in med nästa.
Tar gärna emot tips ombra ställen att marknadsöra sig på
Ha en bra vår
Arve Thornes Smiley
Logged

Respectfully
Arve Thornes
TomK
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« Reply #29 on: April 24, 2008, 01:21:51 PM »

Hi everyone, I wounder if there are other from Norway here  Smiley Anyway I`m so new at this that I use most of the time clicking around to read and understand everything here, there is so much info  that it will take me a little time before I get started with everything, I`m a very skeptic person on these things, I have tryed something like this before with no luck, but I have decided to give it a try one more time, so we will see, maby this time it will work for me  Smiley
Logged
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Copyright © 2024 by Global Domains International, Inc. · All Rights Reserved
701 Palomar Airport Road #300 · Carlsbad, CA 92011 · 760-602-3000